Simona Halep a ajuns la Cluj pentru meciul din Cupa Federatiei

Romania joaca in primul tur al Fed Cup, Grupa Mondiala, cu puternica echipa a Cehiei, meciurile fiind programate la Sala Polivalenta din Cluj-Napoca in zilele de 6 si 7 februarie.
Simona Halep a ajuns la Cluj si s-a intalnit cu fanii la Sala Polivalenta ocazie cu care a impartit autografe. Recent cazuta pe locul 3 mondial, Simona este increzatoare in rezultatul partidei cu echipa Cehiei (foto), alcatuita din jucatoarele Petra Kvitova, Karolina Pliskova, Barbora Strycova si Denisa Allertova. Alaturi de Halep, in echipa Romaniei mai evolueaza Monica Niculescu, Raluca Olaru si Andreea Mitu.
Romanca a acordat un interviu la DolceSport in care s-a referit la hobby-uri si preferinte: "Imi plac mult comediile romantice. Filmul meu preferat este Pretty Woman. Imi place sa ascult muzica, orice gen, dar nu rock. Inainte de meciuri, nu ascult muzica. Vreau sa stau linistita. Cind eram mica imi placea sa joc handbal, imi place fotbalul si sa merg la cinema. Cam astea sint pasiunile mele. Daca nu jucam tenis, cred ca faceam Facultatea de Matematica. Mi-a placut matematica in scoala generala".

Comentarii