Andreea Raducan lauda mobilizarea „cum rar am intalnit” de la Europenele de Gimnastica din Cluj-Napoca


Fosta campioana olimpica Andreea Raducan a afirmat ca e recunoscatoare ca a facut parte din echipa de organizare a Campionatelor Europene de gimnastica artistica de la Cluj-Napoca, unde a fost o mobilizare rar intalnita de ea, potrivit Agerpres.
"Sunt recunoscatoare c-am putut face parte din echipa de organizare a acestei competitii, in Romania. A fost o mobilizare cum rar am intalnit si vreau sa le multumesc tuturor celor implicati in organizarea si desfasurarea acestei competitii: parteneri, sponsori, voluntari. Cu orgoliul meu de romanca, ce considera ca suntem capabili sa facem tot ceea ce ne dorim daca si punem ‘osul la munca’, mi-am dorit sa aratam intregii Europe, si nu numai, ca Romania este o tara minunata cu oameni capabili si ospitalieri. Credeti-ma, am reusit! Nici rezultatele si nici organizarea nu ar fi fost atat de apreciate fara un public pentru care nu gasesc suficiente cuvinte de apreciere. Daca s-ar organiza un clasament pentru premierea suporterilor, am conduce detasat si la Dificultate, si la Executie. Exemplu de fair-play. Respect, tuturor si multumim pentru spectacol! Bravo, Romania! Multumim, Cluj-Napoca!", a scris Raducan pe Facebook.
Multipla campioana mondiala a mentionat ca resimt oboseala dupa implicarea in organizarea competitiei si a marturisit ca simte multumire si respect pentru sportivi si antrenori.
Imi este atat de greu sa ma adun dupa o saptamana plina care m-a purtat prin toate starile posibile. Abia acum incep sa simt ce ma doare … un genunchi, un umar, talpile picioarelor, de parca eu as fi fost in concurs. Nu va pot spune cata multumire am simtit ieri, dupa incheierea competitiei. In primul rand, sentimentul de imens respect pentru sportivii si antrenorii nostri. Rezultatele lor demonstreaza ca atunci cand exista motivatie, talent si multa munca, iti este recunoscuta si valoarea. Ne dorim ca acesti campioni sa insufle curaj si putere de munca si generatiei mai tinere, de la care asteptam mai mult. Mult mai mult. Gimnastica este la fel de grea sau complicata peste tot in lume. Diferenta o fac bucuria si pasiunea cu care o practici. Tot ceea ce s-a intamplat la Cluj pe parcursul saptamanii a fost o experienta unica. Ca sportiva, nu-mi faceam nicicand atatea probleme, gandindu-ma ca ce-ar putea fi atat de complicat sa pui o barna si un paralel la locul lor intr-o sala de concurs!?”, a marturisit Andreea Raducan.
Romania a incheiat cu un total de 4 medalii, doua de aur, una de argint si una de bronz, Campionatele Europene de la Cluj-Napoca, fiind depasita in clasamentul pe medalii doar de Rusia. Rusia a obtinut la Cluj 8 medalii, 3 de aur, 3 de argint si 2 de bronz, pozitia a treia a clasamentului fiind ocupata de Ucraina cu 4 medalii — 2 de aur si 2 de bronz.

Comentarii

  1. Eu nu am fost acolo,dar am stiut caardelenii sunt romani seriosi,cu suflet dar si competenta.Mai dati-le de lucru ca le place.Ex.untold!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu