Noua generație de vehicule electrificate Ford va include noile Fiesta și Focus EcoBoost Hybrid. Ford le va dezvălui în cadrul evenimentului “Go Further”


KÖLN, Germania, 26 martie 2019 – Ford va dezvălui o serie de informații importante legate de electrificare, de vehiculele comerciale și de gama SUV ca parte a viziunii companiei pentru o nouă epocă a mobilității în cadrul evenimentului special “Go Further”, care va avea loc în 2 aprilie la Amsterdam.
Steven Armstrong – președinte al Consiliului Director al Ford Europa – se alătură unei echipe executive, care îl include pe Stuart Rowley, președinte al Ford Europa, pentru a dezvălui informații și produse noi, inclusiv soluții pentru diferite familii de motoare electrificate, dedicate clienților Ford.
Această nouă generație de vehicule va contribui la un viitor mai curat și mai liniștit, aducând valorile Ford – încrederea, accesibilitatea și plăcerea de a conduce – în zona mașinilor electrificate.
Ford a anunțat astăzi că anul viitor vor fi introduse în gamă noile Fiesta EcoBoost Hybrid și Focus EcoBoost Hybrid, modele mild-hybrid de 48V care vor ajuta Ford să ofere una dintre cele mai cuprinzătoare și captivante game de vehicule și să propună beneficiile electrificării unui număr mai mare de clienți.
Noile noastre modele Fiesta și Focus EcoBoost Hybrid sunt exemple ale angajamentului Ford de a dezvolta vehicule noi mai sustenabile din punct de vedere ecologic, tehnologii sofisticate și servicii valoroase pentru clienții noștri. Avem multe exemple de anunțat săptămâna viitoare la Amsterdam și ulterior acestui eveniment”, a declarat Armstrong. “Am făcut tot posibilul să dezvoltăm versiuni mild-hybrid pentru două dintre cele mai populare mașini ale noastre. Acestea îi ajută pe clienți să facă economie în timp ce rămân fidele filosofiei Ford care pune accent pe plăcerea de a conduce”.
Fiesta și Focus, electrificate
Fiesta EcoBoost Hybrid și Focus EcoBoost Hybrid vor beneficia de o arhitectură mild-hybrid sofisticată construită special pentru a îmbunătăți consumul, completând în același timp experiența plăcerii de a conduce un Ford printr-un nivel superior al performanțelor și printr-un răspuns mai rapid al mașinii.


Un starter/generator integrat antrenat prin curea (BISG) înlocuiește clasicul alternator, permițând recuperarea și stocarea energiei care de obicei se pierde în timpul frânării și rulării libere (coasting). Astfel, sistemul încarcă un pachet de baterii Litiu-Ion de 48 de volți răcit cu aer.
BISG se comportă și ca un motor, completându-se impecabil cu motorul 1.0 EcoBoost* cu trei cilindri. În momentul rulării normale și al accelerării, BISG utilizează energia stocată pentru a oferi un plus de cuplu, alimentând totodată și sistemele electrice auxiliare ale mașinii.
Suplimentul de cuplu permite dezvoltarea unui răspuns mai energic și a unui nivel de performanță mai ridicat, rezultatul fiind o experiență de șofat mai flexibilă și mai conectată. BISG le-a oferit în același timp inginerilor Ford posibilitatea de a îmbunătăți puterea dezvoltată de motorul 1.0 EcoBoost printr-un turbocompresor mai mare, diminuând fenomenul turbo-lag.
Motorul nostru 1.0 EcoBoost a dovedit deja că un nivel bun de consum și un nivel ridicat al performanțelor pot coexista. Tehnologia EcoBoost Hybrid duce totul la nivelul următor”, spune Roelant de Waard, vicepreședinte Marketing, Vânzări și Service în cadrul Ford Europa. “Clienții vor iubi livrarea rapidă și fluidă a puterii pe noul EcoBoost Hybrid, urmând să se bucure în același timp de vizite mai rare la stațiile de alimentare”.
Alături de Fiesta și Focus EcoBoost Hybrid, Ford a dezvăluit la începutul acestui an și noul Mondeo Hybrid Wagon. Acesta beneficiază de o arhitectură full-hybrid care permite o experiență rafinată a sistemului de propulsie benzină-electric și dezvăluie o alternativă convingătoare la motorizările diesel. Mondeo Hybrid Wagon este singurul model full-hibrid disponibil în caroserie wagon în segmentul D.
Ford introduce în cursul acestui an și soluții de propulsie mild-hybrid pentru a îmbunătăți eficiența la consum a utilitarelor Transit de două tone și Transit Custom, dar și a lui Tourneo Custom, model care permite transportul a opt sau nouă pasageri.
Ford a anunțat anterior în cursul acestui an că fiecare model pe care Ford îl lansează începând cu noua generație Focus va include una sau mai multe versiuni electrificate. Lista include atât versiuni noi ale mașinilor deja existente în gamă, cât și noi modele. Astfel, Ford va oferi versiuni mild-hybrid, full-hybrid, plug-in hybrid sau complet electrice ale tuturor modelelor sale, de la Fiesta la Transit.
Evenimentul Go Further va începe în 2 aprilie la ora 15:00 CET (ora 16:00 a României) și va putea fi urmărit în direct sau în reluare pe site-ul www.gofurtherlive.com.
# # #
Fiesta EcoBoost Hybrid: Emisii COanticipate: de la 112 g/km; Consum mediu: de la 4,9 litri/100 km.
Focus EcoBoost Hybrid: Emisii COanticipate: de la 106 g/km; Consum mediu: de la 4,7 litri/100 km.
Mondeo Hybrid Wagon: Emisii CO2 de la 101 g/km; Consum mediu: de la 4.4 litri/100 km.
Transit EcoBlue Hybrid: Emisii COanticipate: de la 144 g/km; Consum mediu: de la 7,6 litri/100 km.
Transit Custom EcoBlue Hybrid: Emisii COde la 139 g/km; Consum mediu: de la 6.7 litri/100 km.
Tourneo Custom EcoBlue Hybrid: Emisii COde la 137 g/km; Consum mediu: de la 7.0 litri/100 km
*Consumul declarat energie/combustibil, emisii CO2 şi autonomia electrică sunt măsurate în conformitate cu cerinţele tehnice şi specificaţiile Regulamentelor europene (CE) nr. 715/2007 şi (CE) nr. 692/2008 cu amendamentele subsecvente. Consumul de combustibil şi emisiile de CO2sunt specificate pentru o versiune, nu pentru toate versiunile unui model. Procedura standard de testare aplicată permite compararea între două tipuri diferite de vehicule şi diferiţi producători. Suplimentar faţă de eficienţa consumului de combustibil al unei maşini, manevrabilitatea şi alţi factori care nu sunt de natură tehnică joacă un rol în determinarea consumului de combustibil/energie, emisiilor de CO2 şi autonomiei electrice. CO2 este principalul gaz cu efect de seră responsabil pentru încălzirea globală.
Din 1 septembrie 2017, anumite vehicule sunt omologate utilizând procedura World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) în conformitate cu specificațiile legilor europene (EU) 2017/1151. Noua procedură de testare este mai realistă în măsurarea consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. Din 1 septembrie 2018, WLTP a început să înlocuiască New European Driving Cycle (NEDC), procedura de testare anterioară. În perioada eliminării treptate a ciclului NEDC, consumul și emisiile WLTP sunt corelate cu cifrele NEDC. Deoarece noul ciclu de testare modifică anumite elemente ale testelor, vor exista variații în cifrele anterioare de consum și emisii (de exemplu, aceeași mașină ar putea prezenta valori diferite ale consumului de combustibil și ale emisiilor de CO2).

Comentarii