Noi facilitati on-line pentru clientii Companiei de Apa „Somes”

Din dorinta de a veni in intampinarea nevoilor clujenilor, Consiliul Judetean Cluj si Compania de Apa „Somes” au extins si imbunatatit functionalitatile aplicatiei web „MyCAS - #StauAcasa”, disponibila pe website-ul www.casomes.ro. 

Daca pana in acest moment clientii operatorului de apa puteau utiliza platforma informatica exclusiv pentru vizualizarea si plata on-line a facturilor pentru serviciile de alimentare cu apa si de canalizare, acestia au de acum posibilitatea gestionarii, de la distanta, a relatiei contractuale, prin:

- contractarea on-line a serviciului de alimentare cu apa si/sau de canalizare, (transmiterea documentatiilor in vederea incheierii/ transferului contractelor si rezilierea contractelor);

- obtinerea on-line a avizelor tehnice;

- solicitarea on-line a receptiilor tehnice.

Aplicatia dispune si de o versiune dedicata telefoanelor mobile inteligente, cu aceeasi denumire, care poate fi descarcata gratuit din magazinele App Store si Google Play.

Intr-o prima etapa, noile functionalitati sunt disponibile pentru utilizatorii din municipiul Cluj-Napoca si zona rurala arondata, urmand ca, ulterior, acestea sa fie extinse si pentru beneficiarii din celelalte sucursale ale Companiei de Apa „Somes” din judetele Cluj si Salaj.

Comentarii